پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
ظرف سه خانه گوجی
قیمت : 45,000  تومان
  خرید پستی

ظرف سه خانه گوجی

ظروف تنقلات نقش بسیار مهمی را در پذیرایی از مهمان دارند. درعیددیدنی ها ، مجالس و دورهمی ها شیوه پذیرایی از مهمان یکی از دغدغه های میزبانان ایرانی است. دغدغه هایی مانند استفاده از ظروف شیک ، مناسب و جادار، شیوه چیدن ظروف بر روی میز به گونه ای که مهمانان به آنها اشراف کامل داشته باشند و به راحتی از خوشان پذیرایی کنند. از مهم ترین وسایلی که می تواند پذیرایی شمارا خاص تر کند و جلوه زیبایی به آن بدهد ظروف اردوخوردی است.

ظرف تنقلات سه طبقه به این منظور طراحی و تولید شده است. طراحی این ظرف بسیار شیک و متفاوت می باشد به گونه ای که شامل سه طبقه است که شما میتوانید این طبقات را به صورت جدا و سرهم مورد استفاده قرار دهید. هرطبقه شامل سه ظرف بزرگ و جادار می باشد و مقادیر بسیار زیادی از تنقلاتی مانند آجیل، میوه، مارشملو، شکلات، پاستیل و ... را درخود جای میدهد. نحوه قرار گیری این طبقات روی هم بسیار ساده و راحت است فقط کافیست دسته ظرف پایینی را درون جایگاه ظرف بالایی قرار دهید و هر زمان که خواستید پذیرایی کنید آنهارا به سادگی ازیکدیگر جدا کنید. سبک بودن این ظرف نسبت به ظروف شیشه ای باعث راحتی در حمل و انجام پذیرایی شده است.

 

این ظرف از جنس پلی کربنات طرح دار است که درظاهر شباهت بسیار زیادی به ظروف شیشه ای دارد و با شکل خاصی که دارد زیبایی دکور خانه را دو چندان می کند و همچنین در اشتها تاثیر بسزایی می گذارد. بنابراین داشتن ظرف پذیرایی منحصر به فرد ،برای بانوان با سلیقه امری ضروری می باشد.ارتفاع هرطبقه 16سانتی متر و عرض هرکدام 25سانتی متر است . زمانیکه دوطبقه روی هم قرار بگیرند ارتفاع 26سانتی متر و با قرارگیری هر سه طبقه ارتفاع 36 سانتی متر خواهدشد. همچنین این کالا قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد.

قیمت این محصول 45000 تومان



قیمت : 45,000  تومان
  خرید پستی